Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Sprzedaż relacyjna opiera się na budowaniu zyskownych relacji z klientami, tym samym rozwijaniu kolejnego poziomu kompetencji jaką jest „Orientacja na cel i nastawienia na klienta”. W programie szkolenia odnosimy się do procesu budowania relacji z klientami, w którym organizacja wraz z upływem czasu tworzy trwałe więzi z klientami, oczywiście dostarczając nowych produktów czy usług, usprawniając przepływ informacji, lepiej zarządzając zasobami czy redukując koszty – ale przed wszystkim dedykując do procesu sprzedaży przygotowanych Biznes Partnerów - jeż nie tylko handlowców, czy sprzedawców. Ponieważ relacje dotyczą ludzi, zatem w trakcie szkolenia będziemy mówić jak budować biznes w relacji pracownik – klient. Omówimy płaszczyzny porozumiewania się – Czteropłaszczyznowy Model Komunikowania von Thun’a oraz czynniki sukcesu w sprzedaży relacyjnej – odnosząc się do benchmarków rynkowych i sprawdzonych praktyk biznesowych. Omówimy różnice w komunikowaniu się mężczyzn i kobiet - wrażliwość na płaszczyzny porozumiewania się a płeć oraz język mężczyzn vs. język kobiet – preferencje w komunikowaniu się a płeć. Każdy z uczestników szkolenia zdiagnozuje swój poziom kompetencji oraz swój styl budowania zyskownych relacji z klientami. Formuła warsztatowa szkolenia, praca z kamerą oraz coaching w trakcie zajęć pozwoli uczestnikom na interaktywną prace – każdy zostanie wyposażony w efektywne narzędzie biznesowe.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.