Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy na szkolenie "Prowadzenie rozmów retencyjnych"
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników obsługi klienta i sprzedaży. Celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych – w tym zapobieganiu odejściu klientów oraz odzyskiwania portfela klientów utraconych. Szkolenie uczy umiejętności rozpoznawania obiekcji klientów (jawne i ukryte) oraz ich niwelowania. Uczestnicy szkolenia poznają nowe metody rozpoznawania i pokonywania obiekcji klientów, czyli outframing i reframing. Przeramowanie uprzedzeń i uprzedzanie obiekcji to dziś nowatorskie i skuteczne podejście do partnerskiej rozmowy z klientami, pozwalające na rozwijanie kompetencji pracowników w obszarze obsługi klientów. Uczestnicy poznają procesy retencyjne a następnie w praktyce przećwiczą skuteczne metody na prowadzenie efektywnych rozmów retencyjnych.
W trakcie zajęć odniesiemy się do typologii zachowań klienta oraz sposoby prowadzenia skutecznej rozmowy, także do technik zarządzania czasem i przebiegiem rozmowy. Uczestnicy popracują nad obszarem dobrze rozumianej asertywności oraz technikami negocjacji (w obszarze nadanych im uprawnień). Cały blok tematyczny i praktyczny zostanie opracowany pod kątem indywidualnych potrzeb i case uczestników oraz organizacji. Do projektu zostanie dedykowany doświadczony trener i coach.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.