Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu poświęconym tylko poznaniu nowatorskich technik pokonywania i niwelowania obiekcji klientów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają nowe metody rozpoznawania i pokonywania obiekcji klientów, czyli outframing i reframing.
Przeramowanie uprzedzeń i uprzedzanie obiekcji to dziś nowatorskie i skuteczne podejście do partnerskiej rozmowy z klientami, pozwalające na rozwijanie kompetencji pracowników w obszarze obsługi klientów i obsługi trudnych sytuacji
Outframing – przewidywanie i uprzedzanie zastrzeżeń zanim jeszcze zostaną wysunięte przez klienta to taktyka która odnosi bardzo dobre efekty. Przewidując zastrzeżenie możemy opracować strategię i prezentację bezpośrednio odnoszącą się to problemu.
Reframing natomiast jest uniwersalną i skuteczną techniką mediacyjną, polegająca przeramowaniu i na spowodowaniu korzystnego dla zawarcia porozumienia postrzegania danego zachowania czy sytuacji spornej poprzez właściwą i skuteczną komunikację. Zajęcia zostaną dostosowane do specyfiki i rzeczywistych sytuacji uczestników, tak aby sami zainteresowani mogli w praktyce nauczyć stosowania techniki outframingu i reframingu. Doświadczony trener i coach będzie dawał gotowe rozwiązania oraz wspólnie z grupą generował pomysły na niwelowanie obiekcji klientów.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.