Strategia współpracy z klientami
< Wróć do bloku "Szkolenia sprzedaż, negocjacje & obsługa klienta"
Zapraszamy na szkolenie "Strategia współpracy z klientami - Account Development Strategy"
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników i specjalistów Działów Obsługi Klienta odpowiedzialnych za kontakt z klientami i budowanie długotrwałych relacji. Szkolenie ma na celu ukształtowanie świadomości potrzeby budowania długotrwałych relacji z Klientami – dlaczego, co zyskuje pracownik, co zyskuje firma, także pokazanie uczestnikom sposobów zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w relacjach Klient – pracownik/firma oraz pokazania narzędzi w skutecznego budowania współpracy z klientami. Pokazanie sposobów planowania strategii długofalowej współpracy z Klientem – jak przejść od opracowanej strategii do działania, jak wprowadzić założenia strategiczne w życie. Uczestnicy poznają także wybrane strategie pracy z Klientami w celu budowania długotrwałych relacji – jaki model zachowania przyjąć, jakie wykonywać czynności.
Kluczowym elementem szkolenia jest pokazanie sposobów badania satysfakcji/oczekiwań Klientów – relacje osobiste vs badania lojalnościowe, zaangażowania z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oraz pokazanie niewerbalnych technik do wywierania długoterminowego wpływu na Klienta. Uczestnicy poznają także metody prospectingu, up-sellingu oraz cross-sellingu w pracy Account’a.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.Zapytaj o najbliższy termin.
Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy.Warunki uczestnictwa.Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas. Przejdź do kalendarium i poznaj terminy pozostałych szkoleń.
Nasza oferta szkoleniowa:
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia?
Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.
Dołącz do nas na Facebooku >>>

<<<
Poznaj nasz drugi brand
< Wróć do Home