Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu poświęconym obsłudze klienta III generacji. Seminarium dedykowane jest do wszystkich pracowników obsługi klienta oraz managerów. W trakcie szkolenia odniesiemy się do zmieniającego się rynku, tym samym potrzeb i typologii zachowań klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć będą mieli okazję zdiagnozować swój styl obsługi klienta oraz poznać własne deficyty kompetencyjne w obszarze nowych potrzeb rynku. Tematy poruszone w trakcie szkolenia dotyczą realizacji strategii wielokanałowej obsługi klientów – obejmującej całość relacji z klientem – „widok 360°”. Odniesiemy się do standaryzacji i automatyzacji obsługi; zwiększenia możliwości pracy zdalnej, wzrostu mobilności obsługi i wejścia w „chmurę”. Powiemy o konieczności kodyfikacji wiedzy oraz o tendencji knowledge sharing management – zarządzanie wiedzą pracowników i managerów.
Naszej uwadze zostanie poświęcony także blok mówiący o wzrastającym znaczeniu tzw. social media w obsłudze III generacji.
Uczestnicy poznają także narzędzia budowania biznesu opartego o obsługę III generacji takie jak: procpecting, up-selling, cross – selling, pracownik jako Binzes Partner. W takcie szkolenia trener prowadzący (doświadczony trener i praktyk biznesu) odniesie się do benchmarków rynkowych zestawiając je z praktykami stosowanymi w organizacji uczestników szkolenia. Szkolenia będzie prowadzone w atrakcyjnej formule seminaryjnej z aktywną moderacją trenera oraz prowadzenim sesji problem solving.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.