Metodologia prowadzonych projektów
W procesie szkolenia wykorzystujemy podejście aktywizujące kładąc nacisk na rozwój sfery poznawczej, emocjonalnej i społecznej oraz zmotywowanie uczestników do procesu samokształcenia i rozwoju kompetencji. Kładziemy nacisk na ekspresje twórczą uczestników i rozwój dywergencyjnego myślenia. W trakcie zajęć łączymy teorię z praktyką: praca grupowa i indywidualna, warsztaty coachingowe – analiza rzeczywistych i symulowanych rozmów; business case; seminaria, sesje problem solving, drama etc.
W naszych szkoleniach wykorzystujemy cykl uczenia się przez doświadczenie wg cyklu D. Kolba oraz zależy nam na wykorzystaniu elementów treningu grupowego oraz współpracy zespołowej; Po szkoleniach nasi trenerzy zostają do dyspozycji uczestników – Zapytaj Trenera / Mail box – po zakończeniu projektu szkoleniowego każdy z uczestników może skorzystać z porady dyżurującego trenera.
Dzięki stałemu supportowi po szkoleniowemu zapewniamy ciągłe wsparcie oraz możliwość utrwalania poznawanych umiejętności. Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów bez ograniczania czasu po zakończeniu projektu. Zapewniamy bieżącą, głęboką analizę wyzwań stojących przed działami sprzedaży. Rozumiemy, że powodzenie biznesowe jest bezpośrednio związane z efektywnością menedżerów średniego szczebla w organizacji. W Instytucie Rozwoju Kompetencji doskonale rozumiemy i wykorzystujemy praktycznie znaczenie systematycznego powtarzania nabywanych umiejętności. Mamy świadomość, że zmiany zachowań sprzedażowych nie można wprowadzić poprzez krótką prezentację podczas jednego lub dwóch dni szkolenia. Zmiana wymaga czasu, trwałe wyniki można osiągnąć jedynie dzięki aktywnemu uczestnictwu oraz systematycznej pracy szkoleniowej.
Zapewniając ciągłe wsparcie oraz dodatkowe sesje coachingowe lub szkoleniowe utrwalające poznaną wiedzę, pomagamy przedstawicielom kierownictwa firm oraz specjalistom ds. sprzedaży realizować cele osobiste i organizacyjne – począwszy od podejmowania decyzji w sprawie rekrutacji po ocenę wyników pracy, od budowania planów sprzedażowych do ich efektywnej realizacji. Jednym z priorytetów Instytutu jest doskonalenie umiejętności i pracy menedżerów organizacji, w szczególności w obszarach komunikacji interpersonalnej, mentoringu, coaching’u oraz zarządzania zmianą.
Ewaluacja i analiza potrzeb szkoleniowych
W Instytucie Rozwoju Kompetencji oferujemy interaktywną platformę badawczą dedykowaną dla potrzeb każdej organizacji i ogólnopolskie badania na dużej próbie pracowniczej wskazującej na najbardziej popularne kierunki szkoleń i rozwoju sił sprzedaży.
Efektywność projektów – projekty ewaluujemy na czterech poziomach skali Kirckpatricka – ciekawe spostrzeżenia daje dodatkowo ewaluacja potrzeb szkoleniowych jako piąty poziom. Ewaluacja projektów szkoleniowych opiera się także na pomiarze reakcji uczestników i organizacji po szkoleniu, pomiarze poziomu uczenia się (wiedzy, umiejętności) oraz pomiarze poziomu zmian (w tym postaw uczestników) oraz pomiarze poziomu efektów. Poziomy ewaluacji szkolenia dostosowywane są indywidualnie do każdego projektu, jego założeń, budżetu oraz potrzeb klienta. Każdy z tych wymiarów szczegółowo oceniamy i opisujemy.
< Wróć do Home