Nasza specjalizacja
Szkolenia i usługi Instytutu Rozwoju Kompetencji mają na celu uzyskanie trwałej zmiany postaw i zachowań sprzedażowych. Tradycyjne programy szkoleniowe koncentrują się na zaprezentowaniu technik sprzedażowych w narzuconym, krótkim czasie. Daje to uczestnikom szkoleń krótkotrwałą inspirację i nie przekłada się na stała zmianę zachowań.
Aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych swoim klientom, Instytut Rozwoju Kompetencji proponuje nowatorski system gruntowania zachowań i umiejętności, który łączy nowe treści i nowe idee z ich bieżącą walidacją w wielu organizacjach i wielu systemach zarządzania; z regularnym udziałem w warsztatach szkoleniowych oraz indywidualnych sesjach coachingu sprzedażowego. Rozwiązania menedżerskie Instytutu Rozwoju Kompetencji wspierają menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji w doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, byciu lepszymi mentorami i coach’ami oraz bardziej umiejętnym zarządzaniu zmianą.
- Aż 58% organizacji nie ma jasno zdefiniowanych standardów sprzedaży – w Instytucie Rozwoju Kompetencji proponujemy budowanie strategii oraz standardów sprzedaży
- Kompleksowe ujęcie programów budowania polityki sprzedaży (budowanie zespołów sprzedaży od rekrutacji, nauki technik, regularnego monitoringu, coachingu zachowań sprzedażowych, oceny kompetencji w procesie Development Center);
- Utrzymanie postaw pro-sprzedażowych po szkoleniach – w IRK pokażemy managerom jak krok po kroku pracować z grupą po szkoleniu, jak utrzymać wysoką motywację i przełożyć ją trwale na wyniki sprzedażowe;
- Zarządzanie zmianą jako kluczowa umiejętność w nauce sztuki sprzedaży;
- Proponujemy unikalną metodykę szkoleniową – ewolucja postaw pro-sprzedażowych od etapu zastanego do etapu pełnej orientacji pro-sprzedażowej;
- Czynniki sukcesu w sprzedaży to: pobudzenie i utrzymanie motywacji, nauka technik sprzedaży, budowanie strategii rozmów handlowych, monitoring i coaching. Proces uczenia pozwoli na zastosowanie elementów związanych z motywacją oraz budowaniem zaangażowania pracowników;
- Pomożemy w uzyskaniu wyższego poziomu świadomości siebie – nauczymy jak się samo motywować, jak wielka jest siła pracy z celami osobistymi i na własnych wartościach;
- Stosujemy sprawdzone, wielokrotnie stosowane, ciągle ewoluujące techniki sprzedaży – warto zapytać!
- Coaching rozwojowy, coaching funkcji organizacyjnych, coaching zachowań i postaw – przekonamy Cię jak wielka jest siła rozwoju indywidualnego;
- Podejście do sprzedaży jako wzajemnie korzystnej relacji biznesowej – długofalowy proces wypracowania postawy business partnera w procesach sprzedaży;
- Szkolenia w warunkach nie pełnego dostępu do informacji – ja pracować efektywnie w warunkach skrajnej niepewności;
- Nawyki – jakich rzeczy trzeba się oduczyć, aby nauczyć się nowych.
< Wróć do Home