Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Witamy na stronie IRK!

Napisz do nas

Nasza specjalizacja

Szkolenia i usługi Instytutu Rozwoju Kompetencji mają na celu uzyskanie trwałej zmiany postaw i zachowań sprzedażowych. Tradycyjne programy szkoleniowe koncentrują się na zaprezentowaniu technik sprzedażowych w narzuconym, krótkim czasie. Daje to uczestnikom szkoleń krótkotrwałą inspirację i nie przekłada się na stała zmianę zachowań.

Aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych swoim klientom, Instytut Rozwoju Kompetencji proponuje nowatorski system gruntowania zachowań i umiejętności, który łączy nowe treści i nowe idee z ich bieżącą walidacją w wielu organizacjach i wielu systemach zarządzania; z regularnym udziałem w warsztatach szkoleniowych oraz indywidualnych sesjach coachingu sprzedażowego. Rozwiązania menedżerskie Instytutu Rozwoju Kompetencji wspierają menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji w doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, byciu lepszymi mentorami i coach’ami oraz bardziej umiejętnym zarządzaniu zmianą.

  • Aż 58% organizacji nie ma jasno zdefiniowanych standardów sprzedaży – w Instytucie Rozwoju Kompetencji proponujemy budowanie strategii oraz standardów sprzedaży
  • Kompleksowe ujęcie programów budowania polityki sprzedaży (budowanie zespołów sprzedaży od rekrutacji, nauki technik, regularnego monitoringu, coachingu zachowań sprzedażowych, oceny kompetencji w procesie Development Center);
  • Utrzymanie postaw pro-sprzedażowych po szkoleniach – w IRK pokażemy managerom jak krok po kroku pracować z grupą po szkoleniu, jak utrzymać wysoką motywację i przełożyć ją trwale na wyniki sprzedażowe;
  • Zarządzanie zmianą jako kluczowa umiejętność w nauce sztuki sprzedaży;
  • Proponujemy unikalną metodykę szkoleniową – ewolucja postaw pro-sprzedażowych od etapu zastanego do etapu pełnej orientacji pro-sprzedażowej;
  • Czynniki sukcesu w sprzedaży to: pobudzenie i utrzymanie motywacji, nauka technik sprzedaży, budowanie strategii rozmów handlowych, monitoring i coaching. Proces uczenia pozwoli na zastosowanie elementów związanych z motywacją oraz budowaniem zaangażowania pracowników;
  • Pomożemy w uzyskaniu wyższego poziomu świadomości siebie – nauczymy jak się samo motywować, jak wielka jest siła pracy z celami osobistymi i na własnych wartościach;
  • Stosujemy sprawdzone, wielokrotnie stosowane, ciągle ewoluujące techniki sprzedaży – warto zapytać!
  • Coaching rozwojowy, coaching funkcji organizacyjnych, coaching zachowań i postaw – przekonamy Cię jak wielka jest siła rozwoju indywidualnego;
  • Podejście do sprzedaży jako wzajemnie korzystnej relacji biznesowej – długofalowy proces wypracowania postawy business partnera w procesach sprzedaży;
  • Szkolenia w warunkach nie pełnego dostępu do informacji – ja pracować efektywnie w warunkach skrajnej niepewności;
  • Nawyki – jakich rzeczy trzeba się oduczyć, aby nauczyć się nowych.
< Wróć do Home