Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Witamy na stronie IRK!

Skuteczna windykacja przez telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia sprzedaż, negocjacje & obsługa klienta" Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna windykacja przez telefon"
Kontakt telefoniczny bywa często pierwszą próbą kontaktu z dłużnikiem. W jaki sposób przeprowadzić rozmowę windykacyjną aby zachować pozytywne relacje z klientem? Odpowiedź na to i wiele innych pytań uzyskasz na naszym szkoleniu. 
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do przeprowadzania skutecznych rozmów windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie dobrych relacji z zadłużonym klientem. Uczestnicy poznają typy zachowań klientów dłużników a także metody pracy z każdym z nich. 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • będziesz potrafił przeprowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną zachowując pozytywne relacje z klientem;
  • będziesz potrafił efektywnie wykorzystać narzędzia psychologiczne w rozmowie z dłużnikami
  • zdobędziesz wiedzę jak wzbudzić w sobie motywację do przeprowadzania efektywniejszych rozmów z klientami;
  • dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi klientami-dłużnikami;
  • poznasz mechanizmy psychologiczne, które kierują klientami ocierającymi się o Zespół Munchausena;
  • będziesz potrafił radzić sobie z nowymi wyzwaniami, które stoją przed pracownikami ściągającymi należności od dłużników.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA (2 dni szkoleniowe)
  • Mechanizmy psychologiczne – Zespół Munchausena
  • Typy zachowań klientów – jak rozpoznać typ klienta i jak sobie z nim radzić?
  • Skuteczna windykacja przez telefon
  • Jak przeprowadzić rozmowę windykacyjną z klientem
  • Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej w rozmowie z dłużnikiem
  • Rozmowy nastawione na efektywność i skuteczność rozmowy windykacyjnej
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Skuteczne rozmowy wpływające na rozwiązanie sprawy klienta
  • Typologia osobowości klienta
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Działów Windykacji, obsługi klienta oraz wszystkich osób, które są odpowiedzialne za odzyskiwanie należności w firmach.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Zapytaj o cenę - zapytaj o rabat przy większej ilości chętnych!

Zapytaj o termin. Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy.

Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Przejdź do kalendarium i poznaj terminy pozostałych szkoleń.

Nasza oferta szkoleniowa:

Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.

Dołącz do nas na Facebooku >>>  <<<



Poznaj nasz drugi brand
< Wróć do Home