Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Kontakt telefoniczny bywa często pierwszą próbą kontaktu z dłużnikiem. W jaki sposób przeprowadzić rozmowę windykacyjną aby zachować pozytywne relacje z klientem? Odpowiedź na to i wiele innych pytań uzyskasz na naszym szkoleniu.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do przeprowadzania skutecznych rozmów windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie dobrych relacji z zadłużonym klientem. Uczestnicy poznają typy zachowań klientów dłużników a także metody pracy z każdym z nich.
będziesz potrafił efektywnie wykorzystać narzędzia psychologiczne w rozmowie z dłużnikami
zdobędziesz wiedzę jak wzbudzić w sobie motywację do przeprowadzania efektywniejszych rozmów z klientami;
dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi klientami-dłużnikami;
poznasz mechanizmy psychologiczne, które kierują klientami ocierającymi się o Zespół Munchausena;
będziesz potrafił radzić sobie z nowymi wyzwaniami, które stoją przed pracownikami ściągającymi należności od dłużników.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA (2 dni szkoleniowe)
Mechanizmy psychologiczne – Zespół Munchausena
Typy zachowań klientów – jak rozpoznać typ klienta i jak sobie z nim radzić?
Skuteczna windykacja przez telefon
Jak przeprowadzić rozmowę windykacyjną z klientem
Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej w rozmowie z dłużnikiem
Rozmowy nastawione na efektywność i skuteczność rozmowy windykacyjnej
Język korzyści – skuteczna argumentacja
Skuteczne rozmowy wpływające na rozwiązanie sprawy klienta
Typologia osobowości klienta
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Działów Windykacji, obsługi klienta oraz wszystkich osób, które są odpowiedzialne za odzyskiwanie należności w firmach.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.