Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu dedykowanym dla pracowników, specjalistów, managerów Działów Obsługi Klienta i Sprzedaży, odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskanie nowego biznesu oraz kampanie typu up-selling i cross-selling. Szkolenie uczy umiejętności budowania strategii eksplorowania rynku i pozyskiwania nowego portfela klientów oraz stosowania prospectingu w praktyce biznesowej.
Pracownicy poznają benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe w obszarze prospectingu. Najważniejsze jednak, że zdobędą profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów i budowania portfela klientów, także generowania wysokiej jakości leadów sprzedażowych. Uczestnicy poznają obecne realia rynkowe i segmentacje klientów, naucza się planować nie tylko strategie, ale także działania prospectingowe, które pozwolą na budowanie baz prospektów. Dodatkowo na bazie własnego case i oczekiwań rynkowych poznają metody analizy własnej oferty produktowej i cenowej vs. oferty konkurencji.
Szkolenia zamknie moduł poświęcony na działania posprzedażowe bazując na trzech strategicznych działaniach: badania zadowolenia Klientów i wykorzystania aktywnie wyników, budowania zadowolenie Klientów przez tworzenie pozytywnych emocji oraz prowadzenia działań typu cross – selling i up- selling. Szkolenie poprowadzi doświadczony trener i praktyk biznesu.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.