Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowym nurtem zarządzania, zorientowanym na zarządzanie wartością klienta dla organizacji. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać założenia podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, poprawiającego rentowność organizacji oraz przynoszącego informacje; nabyć umiejętności w zakresie zarządzania wiedzą o kliencie; poznać metody badania wartości klientów dla firmy w cyklu życia klienta; pogłębić wiedzę z zakresu optymalizowania wartości klientów; pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania wartością dla klientów; pogłębić i uporządkować wiedzę z zakresu budowania satysfakcji klientów i lojalności; pogłębić wiedzę z zakresu budowania relacji partnerskich z klientami.
Na szkolenie zapraszamy managerów średniego szczebla oraz pracowników wszystkich poziomów zarządzania – konsultantów, doradców oraz analityków pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu metod i technik zwiększania wartości klienta, a szczególnie pracowników działów marketingu pragnących skorzystać z narzędzi nowoczesnego markegingu.
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte. Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami, chętnie zaprojektujemy szkolenie na miarę Twoich potrzeb.