Audyt organizacyjny
< Wróć do bloku "Doradztwo & rozwiązania dla firm"
Prowadzimy audyty procesów i procedur organizacyjnych – znajomość światowych trendów oraz standardów pracy w sprzedaży oraz obsłudze Klienta pozwala nam na realizacje projektów doradczych w zakresie optymalizacji, reorgnizacji i usprawniania działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Diagnozujemy potrzeby, rekomendujemy najbardziej optymalny model biznesowy. Analizujemy założenia/strategie biznesowe firmy w zakresie rozwoju organizacji. Opracowujemy rekomendowane rozwiązania, procesy, procedury i rozwiązań w zakresie budowy Centrum Interakcji Klienta.
Na życzenie klienta rekomendujemy najbardziej efektywne i optymalne systemy wspomagające funkcjonowanie organizacji od strony telekomunikacyjnej i technologicznej. Tworzymy raporty – rekomendacje oraz opracowujemy projekty wdrożenie przygotowanych rozwiązań. Doradzamy w obszarze definiowania procesów i procedur Nasi klienci wspólnie z nami uczestniczą w projektach budowania produktów wewnątrz organizacji oraz interorganizacyjnych (Co-branding). Na życzenie naszych partnerów wspólnie definiujemy najbardziej efektywne kanały komunikacji z rynkiem.
Poznaj nasz drugi brand
< Wróć do Home