Monika Zielińska
< Wróć do strony "Nasz zespół"
Doświadczony Trener biznesu i Coach, Menedżer Personalny, Ekspert branży obsługi klienta, sprzedaży i rozwoju personalnego, Psycholog
Od 10 lat wspiera przede wszystkim struktury obsługowe w podnoszeniu jakości i standardów obsługi klientów. Od 2005roku uczestniczyła w wielu projektach w obszarze doradztwa personalnego dedykowanych dla wielu branż i klientów oraz projektach związanych z optymalizacją struktur obsługowych i sprzedażowych. Prowadzi szkolenia, warsztaty w zakresie komunikacji, automotywacji, profilaktyki wypalenia zawodowego, zarządzania czasem, budowania zespołu, psychologii sprzedaży, obsługi klienta, standardów prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi trudnego klienta oraz projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla managerów. Dotychczas przeprowadziłaokoło 1000 dni szkoleniowych, w tymw strukturach call center prowadziła długofalowy projekt szkoleniowy dla agentów help desk Bosch Siemens Holding,jak również infolinii agend rządowych ZUS i MEN.
Szkoliła liczne grupy pracowników działów handlowych i obsługowych min. Media Markt Saturn Holding, Grupa Warta, Grupa Allegro, PGNiG, Milar, Maquet, Berendsen, Bazy i Systemy Bankowe, Arcus, Young Digital Park, Capital Park.
Doświadczenie zdobywała szkoląc pracowników branżyFMCG, ubezpieczeniowej i finansowej. Od kilkulat opracowuje szkoleniowe programy obsługowo-sprzedażowe dla organizacji oraz wspiera kadrę w rozwoju pracowników.
AbsolwentkaUniwersytetu Warszawskiego,także studiów podyplomowych „Menedżer Personalny” na Politechnice Gdańskiej, Job – coach z dyplomem SWPS w Warszawie, certyfikowany trener biznesu.
Wybrane projekty dla biznesu:
-
Media Markt, Saturn – obsługa klienta, obsługa trudnego klienta, zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy dla dyrektorów działów
-
Projekt indywidualnych sesji coachingowych dla Kierowników Sprzedaży i Administracji Media Markt
-
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. – automotywacja i gruntowanie poczucia wartości, trening asertywności, trening komunikacji
-
UCB – szkolenia dla farmaceutów z zakresu sprzedaży relacyjnej
-
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. – trening komunikacji z wykorzystaniem analizy transakcyjnej i typologii Junga
-
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. – efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dla specjalistów IT BSH
-
PGNiG – profilaktyka wypalenia zawodowego; zarządzanie zmianą
-
Young Digital Planet – komunikacja interpersonalna i asertywność dla redaktorów, koordynatorów działów gier edukacyjnych
-
BERENDSEN – motywowanie dla kierowników regionalnych, coaching w pracy menedżera
-
BAZY I SYSTEMY BANKOWE – efektywna sprzedaż a współpraca w zespole
-
MILAR SP. Z O.O. – budowanie zespołu, współpraca
-
PRACOWNICY PARKU NAUKOWO – TECHNOLOGICZNEGO w Gdyni – asertywność w biznesie; autoprezentacja, trening komunikacji interpersonalnej
-
ARCUS S.A. – poligon negocjacyjny; prezentacje handlowe
-
CAPITAL PARK – sztuka prezentacji w relacjach biznesowych.
< Wróć do Home