Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Witamy na stronie IRK!

Napisz do nas

Kamil Kobus

< Wróć do strony "Nasz zespół"
TRENER, COACH, KONSULTANT ZARZĄDZANIA, NEGOCJATOR W BRANŻY UBEZPIECZEŃ I WIELOLETNI MANAGER SPRZEDAŻY.
Kamil Kobus jest trenerem z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i praktycznym. Od ponad 15 lat szkoli, zarządza sprzedażą a także świadczy usługi doradcze organizacjom o profilu produkcyjnym.
Przez ponad 5 lat Kamil zarządzał Biurem Obsługi Klienta i Sprzedaży w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Skandia Życie, gdzie osobiście szkolił i nadzorował pracowników obsługujących Klientów firmy w 6 lokalizacjach na terenie Polski oraz w firmach outsourcingowych. Tworzył procedury sprzedaży i procedury szkoleniowe, nadzorował implementację standardów sprzedaży i obsługi Klienta, osobiście obsługiwał Klientów w procesach reklamacyjnych. Jego przygoda z zarządzaniem pokoleniami pracującymi dla wszystkich kanałów sprzedaży ubezpieczeń trwa do dziś. Doskonale rozumie i czuje różnice między pokoleniami, zarządzanie Pokoleniem Z jest jego osobistą pasją,
Kamil przeprowadził ponad 700 dni szkoleniowych jako Trener oraz Konsultant wiodący m. in. dla takich firm, jak Call Center Poland, Contact Point, TP Contact Center, Nestle, Expander, Ernst & Young, VB Leasing Polska S.A., CLAAS Polska Sp. z o.o., Raben Polska Spółka z o.o., Omega Pharma Poland Sp. z o.o., Plastique Sp. z o.o., DELIC-POL Sp. z o.o., ERGIS-EUROFILMS S.A., PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., GE Money Bank S.A., ABB Sp. z o.o., Donauchem Sp. z o.o., Kirchhoff Polska Sp z o.o., HSV-POLSKA Sp. z o.o., TIKKURILA POLSKA S.A., IFM Electronic Sp. z o.o., Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., CelChemTrade sp. z o. o., OMRON ELECTRONICS Sp. z o.o., JM-TRONIC Sp. z o.o., Nordkalk Sp. z o.o., CLOVIN S.A., Itelligence Sp. z o.o., Mix electronics S.A., Schattdecor Sp. z o.o.
Kamil jest dyplomowanym Trenerem Biznesu (Grupy TROP) oraz Coachem (European Mentoring & Coaching Council). Podczas swoich szkoleń nie tylko efektywnie dzieli się swoją wiedzą, ale również aktywizuje Uczestników szkolenia, dzięki czemu wiedza i nowe umiejętności są przez nich przyswajane szybko i w świetnej atmosferze.
Twórca metodologii SOWA bazującej na teorii Junga, wspierającej typologię klientów dla sprzedaży kanałem telefonicznym.
Brał udział w spotkaniach ze związkami zawodowymi przy okazji działań szkoleniowych dla PGNIG oraz ZUS.
Absolwent Ekonomii o Specjalności Zarządzanie.
< Wróć do Home