Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Witamy na stronie IRK!

Napisz do nas

Beata Witkowska - Wielanek

< Wróć do strony "Nasz zespół"
Dyrektor Zarządzający, Socjolog, Dyplomowany Trener i Coach, Doradca Zawodowy

Absolwentka Socjologii, specjalizacja Zarządzanie Personelem, a także Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja Rozwój Potencjału Społecznego. Absolwentka podyplomowych studiów na wydziale Prawa i Administracji o specjalności Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz studiów na wydziałe Kapitał Ludzki o specjalności Trenerstwo i Coaching.
Z branżą szkoleniowo-doradczą oraz obsługą klienta związana od 2000 roku.
Od sześciu lat Dyrektor Zarządzający Call Center Training oraz Instytutu Rozwoju Kompetencji, wcześniej przez kilka lata Dyrektor Zarządzający firmy szkoleniowo-doradczej Communication One Consulting sp. z o.o., także Manager Projektów Doradczych, Koordynator Szkoleń i Supervisor projektu EFS, Trener/Coach, Kierownik Operacyjny, Szef Zespołu w grupie Call Center Poland S.A./Internet Group S.A.
Specjalizuje się w diagnozie potencjału pracowniczego i doradztwie zawodowym, także tworzeniu programów i planowaniu projektów szkoleniowych oraz prowadzeniu treningów.
Konsultant w projektach doradczych w obszarze usprawniania procesów obsługowych i sprzedażowych. Ekspert w projektach badawczych Mystery Call; Konsultant HR i Rekruter/Asesor w projektach Assessment Center i Development Center. Autor artykułów branżowych z obszaru zarządzania i podnoszenia kompetencji pracowników: 
Wypowiedź ekspercka - Raport z badania branży outsourcing  call/contact center - Edycja – czerwiec 2014 roku (Polskie Stowarzyszenie Marketingu) (http://www.smb.pl/badania_smb
Publikacja w portalu DrSprzedaz.pl - 06.2013
Personel i Zarządzanie, numer 6/267, czerwiec 2012
Personel i Zarządzanie, Biuletyn Informacji Szkoleniowych – 9/2010
Personel i Zarządzanie, Biuletyn Informacji Szkoleniowych – 5/2010;
Wypowiedz eksperta dla programu ‘Przystanek praca – zawód telemarketer’ - tvp2_2008_09_01
Harward Business Review Polska - 3/2006,
Marketing w Praktyce - 4/2006; Marketing w Praktyce - 7/2005
< Wróć do Home